Friday, January 14, 2011

~~Wanita Yang Kau Pilih~~

Love can be beautiful and awesome  if we can feel it with someone that we love...
Hati akan berasa tenang setenang air di kali pabila mendengar bait-bait lagu yang puitis ini, memahami bait-bait lirik lagu yang dapat memberikan rasa kebahagiaan ...hati akan rasa bahagia pabila diri sentiasa di sayangi oleh seorang insan yang bernama "kekasih".....



           Malam selalu panjang

Di waktu aku merindukanmu
Kau bisa menjaga aku.. 
Hingga diriku merasa teduh



Aku seperti kamu 
Menginginkan dan memerlukanmu
Kerana kita tak mampu
Untuk selalu pergi menjauh



Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasih...mu
Dan kau pun telah aku minta 
Setia sepertiku
     Hingga waktunya tiba...

Aku percaya penuh 

Kau kan buatku bahagia
Karna cinta tercipta 
Datangnya dari dalam hatiku



Kau jadikan aku ini
Wanita yang kau pilih
Untuk jadi kekasih...mu
Dan kau pun telah aku minta 
Setia sepertiku
     Hingga waktunya tiba.... 



No comments: